Circuit online kampány leírása, és részvételi feltételei

A kampány célja, időzítése

A Procomp Telecom Circuit online kampány célja végfelhasználói lead-ek generálása és ezek átadása meghatározott viszonteladó Partnerek számára.

A Circuit egy felhő alapú együttműködést segítő kommunikációs Platform, mely segítségével hang-és videó hívásokat indíthatsz, konferenciát hozhatsz létre,  dokumentumokat oszthatsz meg, rögzítheted a beszélgetéseket és még sok minden másra jó. A legjobb digitális munkahely a piacon! Ez a kommunikációs eszköz kvázi gyártó független, az Ügyfelek meglévő infrastruktúrájának a tetejére illeszthető! Tehát nem kell feltétlenül Unify tapasztalat, alközpontos tudás vagy ilyen irányú szakmai tapasztalat hozzá!

Mindazon által, mint minden Unify termék és szolgáltatás, ez is zárt értékesítésű termék, és minősített Unify Partnereknek lehet értékesíteni a végfelhasználók számára. (Certified Partner for OpenScape Cloud) Ez a minősítés nem függ össze Unify alközponti rendszerekre való minősítéssel, tehát akár Avaya, Panasonic, Cisco és egyéb kompetenciával rendelkező Partnereinknek is bátran ajánljuk, hiszen a hosztolt havidíjas szoftver önmagában is használható kommunikációs eszközként. Emellett integrálható alközponti rendszerhez is, ami lehet Unify megoldás de lehet arra alkalmas 3rd Party alközponti rendszer is. (Természetesen a legmélyebb integráció a Unify OpenScape termékcsaláddal érhető el.)

A Circuit kizárólag minősített viszonteladói csatornán kerül értékesítésre, ami az alábbi előnyökkel jár:

  • Egyrészről a végfelhasználó akizárólag viszonteladótól tudja megvásárolni a terméket.

  • mMásrészről a Procomp, mint disztribútor nem értékesíti/értékesítheti a Circuit alkalmazást közvetlenül a végfelhasználóknak.

A kampány leírása

A Procomp a Unify támogatásával egy több lépcsős, intenzív online kampányt indít kifejezetten végfelhasználói célcsoportnak az alábbi csatornákon:

  • LinkedIn közösségi háló

  • Facebok közösségi háló

  • Google Ads

A kampány várhatóan szeptember elején 16-án indul és a tervek szerint 3 hónapig tart majd.

A kampány minden csatornánja a vadonatúj, általunk készített www.circuit.hu  weboldal speciális landing oldalára fog mutatni. Célja, hogy a potenciális döntéshozók, IT szakemberek és tanácsadók regisztráljanak be az ingyenes próbaverzióra és kérjenek egy ingyenes online konzultációt magán a Circuit-en belül. Itt mi az ügyfelek által keresett probléma megoldásokra fókuszálunk majd és tereljük őket a fizetős csomagokra való áttérésre. A kampány ideje alatt mi is tanulunk, és tapasztalatokat szerzünk. Ezeket a tapasztalatokat majd megosztjuk veletek és a kampányt követően Ti magatok élhettek a lehetőséggel, hogy növeljétek az előfizetőitek táborát, és ami a legfontosabb, növeljétek a tervezhetően befolyó havi bevételeiteket!

Az ingyenes próbaverziók ideje alatt az Ügyfelek a Procomp, mint disztribútor alá lesznek becsatornázva, azaz mi fogunk ezzel időt tölteni, ebben a fázisban mi tesszük bele a munkát.

Viszont Aamint a fizetős csomagra váltás igénye elindul az Ügyféltől, az ingyenes Circuit szerződést egy-egy minősített Unify Partner felé delegáljuk, és átmozgatjuk a szerződést alá.

A kampány több lépcsőből épül fel és egy profi csapat dolgozik vele a háttérben. Minden egyes lehetséges találatra dinamikusan reagál majd a kampány, célzott tartalmakkal tereli az érdeklődőket a termék kipróbálása felé. A cél, hogy legyen próbaverziója az ügyfélnek és azon keresztül kapcsolatba lépjünk vele egy online meeting keretein belül. A meeting során feltárjuk az igényeiket és azokat a problémákat amire megfelelő választ tud adni a Circuit. Ezzel jó eséllyel el tudjuk irányítani az érdeklődő cégeket a teljes szolgáltatást biztosító előfizetői csomagok irányába...

Tehát mi végigvisszük a folyamatot addig, amíg az ingyenes próbafiókokból valódi fizetős Ügyfél nem lesz!

A Circuit fizetős verziójának értékesítése merőben más, mint az alközponti rendszerek eladása! Ti, viszonteladó Partnerek itt kvázi al-szolgáltatóként léptek fel és havidíjas szolgáltatásként számlázzátok az ügyfél által aktivált fizetős fiókokat. Maga a szolgáltatás üzemeltetése, a nyújtott termék support, helpdesk és SLA a Unify feladata, és vállalt kötelezettsége. De mint Partnereknek, a számlázáson és tanácsadáson túl, lehetőségetek nyílik ezt saját szolgáltatásokkal kiegészíteni, például az alközponti rendszer üzemeltetése, korszerűsítése és összekötése a Circuit fiókokkal...

A szolgáltatásért havonta mi fogunk felétek számlázni viszonteladói áron (ahogy más esetben is) és Ti tovább számlázzátok az Ügyfél felé. Hasonló szoftveres termékeknél realizálható üzleti haszonnál azonban a Circuit jóval nagyobb margóval forgalmazható!

Ennek az értékesítési rendszernek azonban vannak előfeltételei:

Részvételi feltételek

  • A Unify minősítés megléte / megszerzése a Unify OpenScape Cloud értékesítésére. Ennek része a Circuit. A minősítés megszerzése nem jár közvetlen anyagi ráfordítással. Ebben segítünk, ahogy azt megszokhattátok.

  • Megfelelő keretrendszer kialakítása a havidíjas szolgáltatás nyújtásához. Létre kell hozni egy úgynevezett eStore-t , (ami közvetlen regisztrációs felület a Circuit-hez), amit be kell illeszteni a saját weboldalatokra. (Ez egy beágyazott kód, ami közvetlenül a Unify oldalára mutat, és ezen keresztül tud beregisztrálni az Ügyfél a szolgáltatásra úgy, hogy az már eleve a Ti nevetek alatt fusson. Kiépül a számlázási útvonal a Gyártótól a Partnerig, és az Ügyfél egyértelműen és megkerülhetetlen módon a Partrner alá fog tartozni!)

...

Tehát ez a gyakorlatban úgy működik, hogy a potenciális érdeklődő a Ti weboldalatokon találja meg a Circuit-et, és onnan éri el a „próbálja ki ingyen” lehetőséget, ahol 1 perc alatt fel tudja regisztrálni a a Circuit fiókját. Különösen fontos, hogy a regsisztrálás során a nem a Gyártó és Végfelhasználó között létrejövő Cloud Agreementet, hanem a viszonteladó – végfelhasználó között létrejövő Cloud Agreementet fogadja el. Fizetős csomagra váltani a saját Circuit fiókjából tud, és erről már Ti kaptok már értesítést. És így kizárólag Ti lesztek jogosultak majd számlázni is feléaz ügyfél… Később erről bővebben tartunk egy Workshopot.

(A fenti általános leírás inkább a jövőre vonatkozik. Ahogy korábban jeleztük,

a kampány ideje alatt viszont technikailag egészen a fizetős csomagra váltás pillanatáig a Procomp kezeli majd a bejövő ingyenes, lead-képes regisztrációkat, azaz az első néhány ügyfél megszerzéséhez nem kell erőfeszítéseket tennekek!)

...

  • A fizetős lead-ek leosztásánál kizárólag azokat a Partnereket vesszük figyelembe akik:

    • vagy már megfelelnek a fenti követelménynek, azaz élő eStore üzemel az oldalukon, vagy

    • menet közben regisztrálnak és minősítik magukat valamit integrálják az eStore-t. Természetesen mindenben segítünk, és nem olyan bonyolult a dolog, mint ahogy első ránézésre tűnik Amint elkészül a teljes partneri minősítés, részt vehetnek a lead-ek leosztásánál.

  • A Procomp a lead-ről értesíti az adott Partnert, aki írásban visszajelez, és elfogadja a lead-et. Ezután Procomp intézkedik a tenant átmozgatásáról a Partner estore alá. Ezt követően megküldi a kapcsolatfelvételi adatokat, valamint a fizetős csomagok aktiválásához szükséges kódszót (Subscription Base License – SBL – token) Ezt a tokent, egy köszöntő levéllel együtt Viszonteladó megküldi a végfelhasználó számára.

  • A Partner vállalja, hogy saját Circuit fiókot üzemeltet, amin keresztül kommunikál a végfelhasználóval. Az Ingyenes verzió bárki számára rendelkezésére áll, a fizetős csomagokat demo kedvezmény útján tudja a Partner megrendelni/igénybe venni. Ez utóbbi erősen javasolt, hiszen a jövőben a Partner feladata lesz az új ügyfelek meggyőzése, hogy váltsanak fizetős csomagra a többletszolgáltatásokért, amihez a fizetős funkciók bemutatása eléggé fontos, és sarkalatos.

  • Partner vállalja, hogy Procomp által megküldött SBL-t 2 munkanapon belül megküldi a végfelhasználó számára (leetőleg Circuit-en ) és erről írásban tájékoztatja a Procomp-ot. Amennyiben ez nem történik meg, a Procomp jogosult a lead-et továbbadni egy másik Partnernek. Ebben az esetben a szerződést újra mozgatni kell, és enne teljes költségét áthárítjuk!

Adatkezelési tájékoztatási kötelezettség!

Tekintettel az érvényben lévő GDPR előírásokra, nagyon komolyan vesszük az adatkezelési előírásoknak való megfelelőséget. A kampány során lead-eket adunk át a résztvevő Partnereknek, mely során minősített személyes adatok is átadásra kerülnek, így a résztvevő Partnerek szintén adatkezelők lesznek! Ezért különösen fontos feltétel, hogy az alábbi adatkezelési tájékoztatót és a mellékletét a Partner megfelelő adataival kitöltve köteles a kapcsolatfelvételkor csatolmányban megküldeni az Ügyfél részére. (emailen, vagy Circuiten keresztül). Továbbá meg kell kérni az Ügyfelet, hogy a csatolmányok alapján járuljon hozzá az adatai kezeléséhez! Ezzel eleget teszünk a GDPR vonatkozó előírásainak. Kérjük, az alábbi mellékleteket töltsétek le, egészítsétek ki a saját adataitokkal és PDF-formátumban mentsétek el!

A Lead-ek (fizetős csomagra váltani akaró Ügyfél szerződések) átadása során a Parftnerek kiválasztásakor az alábbi irányelvet követjük:

  1. Első körben vizsgáljuk, hogy az adott Ügyfél kapcsolódik-e valamely, a promócióban részt vevő Partnerünkhöz (továbiakkban Partner), rendelkezik e az Ügyfél első sorban kommunikációs rendszerére vonatkozó üzemeltetési / karbantartási szerződéssel.

  2. Van-e igazolható módon valamelyik Partnerünknél folyamatban az Ügyfélnél telefonalközponti / kommunikációs rendszert érintő projekt folyamatban (rekonstrukció, bővítés, ugrade, stb)

  3. Amennyiben a 2. pont megvalósul és az érintett rendszer Unify (vagy az általunk forgalmazott gyártók egyike), rendelkezik e projekt védelemmel, deal regisztrációval valamely Partner. Mivel a Circuit érintheti a telefonalközpontot is, nevesítve hozzá integrálható, amennyiben olyan Partner dolgozik az ügyön aki nem vesz részt a kampányban, további egyeztetéseket helyezünk kilátásba a lead leosztása érdekében

  4. Ha a fenti pontok nem azonosíthatók, megvizsgáljuk az Ügyfél vállalakozását több szempontból: méret, várható potenciál, üzleti szektor, tevékenység és lokáció.

A fenti információk alapján delegáljuk a lead-t az arányosság és egyenlő elosztás elve mentén.

Kérjük, hogy legkésőbb 2019. szeptember 6-ig jelentkezz a kampányra, az lap alján. Ezzel írásban igazolod, hogy szeretnél csatlakozni és vállalod hogy a lehető leghamarabb felkészíted az oldaladat a fizetős Ügyfelek fogadására. Szeptember 6 csak a jelentkezési határidő, lesz még idő rá, hogy minden előkészítsünk közösen Veletek!

A kampányt szeptember 16-án, hétfőn indítjuk azon partnerek bevonásával, akik addig jelentkeztek és a feltételeknek is megfelelnek. Akik ezt később teszik meg, azokat a fenti feltételek teljesülése után vonjuk be a kampányba.

Az egész Circuit szolgáltatás eladása az eStore-on nyugszik. Rendkívül hatékony és igen ötletes megoldás, könnyen előállítható és mi sem mutatja jobban a Unify elkötelezettségét a Partneri hálózat iránt, mintsem az, hogy a Circuitre az ügyfelek a Partner saját weboldalán regisztrálhatnak fel. Így már az első találkozáskor kialakul a szoros kötődés a Partner iránt, a Unify ebben csupán mellékszereplő. Ismerjétek meg az eStore-t az linken és látkátok majd, hogy nem bonyolult a rendszer :)

 

További kérdésetek van a kampánnyal, Parteri minősítéssel illetve a Circuit-el kapcsolatban? Keressetek bizalommal. Addig is jelentkezzetek most!

Szeretnék részt venni a Circuit online kampányban
arrow&v
arrow&v
arrow&v

Procomp Telecom Kft.

1149 Budapest, Róna utca 120-122.

www.procomptelecom.hu

Telefon: +36 1 422 3170

Fax: +36 1 422 3171

  • Procomp Telecom Kft.
  • Facebook